گاه نوشت های یک نویسنده

میدانم که این بازی روزی تمام خواهد شد،اما حتی اگر بازنده هم باشم؛ میخواهم که خوب تمام کنم.


فوران یک احساس آنی :)


خیلی حس خوبی دارم :)
خیلی به آینده خوش بینم :)
سه روز دیگر تا پایان تیر مانده. و آن وقت یک ماه از تابستان تمام می شود. احساس می کنم در آغاز رویاهایم ایستاده ام. احساس می کنم آن حس آسان گیری‌یی که آدم را به سطح می کشاند و درم نفوذ کرده بود دارد می رود. دارم برمی گردم به آنچه که باید باشم. دارم می روم به سوی آنچه که باید باشم.
هیچ احساسی بهتر از رضایت درونی نیست. نمی ترسم. همانطور که تا حالا انجامش دادم باز هم خواهم داد :)
برایم کاری ندارد. لذت بخش است. همان دختر چشم انداز آینده ام خواهم شد؛ حتی شاید بهتر :)
حس خوبت پایدار

ممنونم :)
امیدوارم همیشه راضی باشی ، چ خوب که آدم پر باشه از احساسات خوب 
عذرای چ.ز عزیزم :)))
چقدر آنلاین در وبلاگ مایی ؛)
ان شاالله
 =)
خیلی خوبه :)
موفق باشی عزیزم 💜
ممنونم آرام خانوم :)
شماهم.
پر قدرت ادامه بده دختر فوق العاده 🌹😍
ممنون توهم :)
سلام ابی عزیز!
خوشحالم که گلوله دارد بارش را میبنند و میرود!
جایش با بستنی شکلاتی تابستان پر شود الهی

سلام نارنجی :))
بلی بلی رفت و تازه خودش هم نرفت با تیپا انداختمش بیرون ^-^
آخ گفتی :)  هوس کردم نصفه شبی :)
خوشحالم که خوشحالی، خوشحال بمون. =)) 
مرسی :)
فالو یور دریمز:)
یه، یو تو :))
موفق و مانا باشی
ممنون و متشکر :)
خداروشکر بابت این حست :) 
:)
تیرماه تموم شد!

 راست میگی هیچ احساسی بهتر از رضایت درونی نیست!
خوشحالم که از تهِ دلت راضی هستی پرنیان عزیز:)
متاسفانه!
آدم احساس میکنه تیر که تموم میشه تابستونم دو دقه بعدش تموم میشه!
ممنونم ازت شمیم جان انشالا تو هم در درون راضی باشی :)
من نفهمیدم چه کاری میخواید شروع کنین که اشتیاق توی پستتون موج میزنه ایشاالله موفق باشین
سلام :)
به آینده‌م که فکر می کنم و به راهی که میخوام شروع کنم :)
ممنونم، همچنین :)
:))
سلام :))
سلام☺
چقدر آنلاین :))
پستتونو خوندم حتما خیلی خوش گذشته بعد از این همه مدت یک دل سیر وبلاگ گردی کردین ؛)
بله چندماه بود که سر نزده بودم و امروز یکی دوساعت اختصاص دادم به وبلاگ گردی و گپ زدن با دوستان :)

اتفاقا گاهی وختا برعکسه متاسفانه ! روزای سختی پشت سرگذاشتم و نمیتونستم بیام :)
بله همین امروز و وبلاگ گردیارو میگم خوش گذشته :))

وگرنه درس خوندن برای کنکور کجاش تفریح داره D:
:))

تفریح نداره که هیچ تازه مایه ی عذابه 😁
والا D:
چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ , ۱۶:۵۵ معلمی از جنس اینده
سلام من از پست هایت لذت بردم موفق باشی.
ممنونم منم از کامنت شما ؛)
همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بارها گفته ام که من درکتابهایم خلاصه میشوم و کتابهایم در من. گاهی با سهراب سرمست میشوم و گاهی با فروغ مغموم. ولی مهم همین است که من هم، یک انسان، مثل همه ی انسان های دیگر، اشک میریزم، میخندم، عصبانی میشوم، اشتباه میکنم و زمین میخورم.‌..
تنها کسانی که صمیمی ترین و صادق ترین دوستانم بوده اند و خواهند بود، نوشتن و خواندن هستند...
پس من، با تمام اشتباهات و شور و شیرین های دنیای نوجوانم، آنقدر زمین میخورم تا یک روز بلند شوم روی قله بایستم و با یک لبخند دردمند زمزمه کنم که موفق شده ام :)

Designed By Erfan Powered by Bayan