گاه نوشت های یک نویسنده

میدانم که این بازی روزی تمام خواهد شد،اما حتی اگر بازنده هم باشم؛ میخواهم که خوب تمام کنم.


فیلم

از دوستان عزیز جهت معرفی چند فیلم خیلی خوب دعوت به همکاری مینمایم :))

- پنج گیگ اینترنتمان را میخواهیم در جهات رشد فرهنگی خرج کنیم(الکی مثلا پس فردا مهلت اتمامش نیست) و فعلا یکیش جوکر است. چند تا عالی دیگر معرفی بفرمایید. باتشکر

 

+به خاطر لیست پرپیمان فیلم های پیشنهاد شده ثابت می ماند :)

سلام

چه سبکی؟

 ژانر!


سلام :)
امم خیلی مهم نیست فقط وحشت و رمز آلود نباشه
شما بگین اون خوبایی که تو نظرتونه رو

به نظر من که the greatest shownan و the lake house رو ببین اگه ندیدی.

چشم :)
همین دوتا کافین؟
شما که خیلی بیشتر از ما فیلم دیدی بیشترم باید بگی D:
البته اگه همینا بهترین گزینه هان که شما فرمودین من همینا رو میبینم :)

یه دوست دارم پری روز به من گفت برو فیلم دلداده (ایرانی(خنده دار)) و ، من ترانه 15 سال دارم (اینم که از اسمش پیدا ایرانی ) رو دان کن

 

خودمم میگم فیلم shazam و فیلم هکر 2016 و فیلم الیتا فرشته جنگ

 

رو یه نگاه بندازین البته اگه به من بود بین اینا که گفتم آلیتا رو نگاه میکردم (البت هکرم بد نی)

 

و البته اگه اینا هم جالب نبودن فیلم هابز و شاو  هم بد نی

یا

و از اونجایی که شما دخترا علاقه زیادی به کارتون دراینانیمشین اژدها سواران 3 خوبه

یا

Just.A.Breath.Away که بهتر از بالایی ها نیست اما در طی مدتی که این فیلم رو میبینین بیشتر از 50 یا 70 بار یه نفس عمیق میکشید خخخخ باید نگاه کنی تا بفهمی چی میگم خخ

یا

فیلم کونفو یوگا یکم خنده داره ولی بازم به پای بالایی ها نمیرسه (ولی خنده داره ) (البته خنده دار ترین فیلمی که تا حالا دیدم فیلم کلانتر و گمشده فضایی بودش که مال قبل از سال 2000 هستش )

یا

فیلم جانی انگلیش سه که مثل فیلم قبلی هستش

یا

فیلم The.Wandering.Earth.2019 که توش سیاره زمین و به حرکت در اوردن تا به یه جای جدید برین و در این حال معلوم شده ادامه حیات غیر ممکن هستش و مسئولین اینو میدونستن و یه سفیده طراحی کردن تا ادامه حیات رو تضمین کنه

یا

و در اخر شما رو با سری فیلم های ابر قهرمانی ماول اشنا میکنم که از فیلم کاپیتان امریکا 1 شروع و تا به این لحظه با پایان فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه تمام میشود

 

 

به به چه همه ممنون :)
فیلم ترانه رو دوستتون به شما گفت؟رو چه حسابی؟
چگونه اژدهای خود را تربیت کنیمو که هرسه تاش رو دیدم :)
ممنون

شاید دیده باشی ولی خب: 

Call me by your name

into the wild

 

فیلم‌های مارول هم که هیچکس گفت.

نه هیچکدوم :)
ممنون از شما
همیشه وقتی یکی این سوالو می پرسه آدم همه چی یادش می ره!
یه سری به تلویزیون وبلاگ من بزن، سه چهار تا دونه اونجا هست.
سریال شرلاک بی بی سی رو اگه ندیدی حتمننن دانلودش کن.
آهان، the curious case of Benjamin Button هم هست. (از دیکته باتن مطمئن نیستم.)
انجمن شاعران مرده!
split
آهااان، Greta رو هم تازه دیدم، خیلی باحال بود!
اگه پایان باز و اینا دوست داری که تهش نفهمی چی شد، bad times at the El Royale.
بعد...
the perks of being a wallflower
backlight هم خیلی جالب بود.
the imitation game
a series of unfortunate events
دیگه یادم نمیاد. =)
تنکس وری ماچ =)))
انجمن شاعران مرده رو دوستم داره به نظرت کتابشو بخونم یا همین فیلمشو ببینم؟
به همین ترتیبی که نوشتی اولویتای دانلودشونه؟

پرنیان فیلم ترس و لرز نمیدونم انگلیسیش چی هست 

یکی فیلم فارست نمی دونم چی چی ولی اینا خیییلی خوبن 😍😂 الان میرم میسرچم بهت میگم😋

مرسی 😂
فارست گامپ خواهرم. دیدیش مگه؟

سلام آره دیدمش الان سرچ کردم که بهت بگمممم خیلیی بدییی😂

D:
بوس

به نظر من انجمن شاعران مرده رو فیلمشو ببین. چون تا اونجایی که می دونم، کتاب از روی فیلم نوشته شده. و طبق چیزایی که خوندم، انگار کتابش زیاد چنگی به دل نمی زنه.

آره یه جورایی.

شرلاک و انجمن شاعران مرده جلوتر از بقیه ن.

بقیه شون هم چندان تفاوتی باهم ندارن الان که فکر می کنم. خوبن همه شون. =)

تلویزیون رو سر زدی؟

if I stay

midnight in paris

gifted

wonder...

ااا
همیشه که برعکسه فیلم از روی کتابه!
باشه پس همینو میبینم :)
منظور از تلویزیون چیست؟
تنکس
تنکس
تنکس
دیدمش خیلی عالیه ؛)

The legend of 1900این خیلی خوبه ولی از این مفهومی و ایناست

کل مجموعه انتقام جویان,علمی تخیلی,اکشن

Whiplash اینم خیلی خوبه,انگیزشیه

انیمه های میزاکی اینام همه خوبن خیلیم معروف اند

Ready player oneاین درباره واقعیت مجازیه اگه اشتباه نکنم و قشنگه

Dangal

از اینایی که گقتن greatest showman موزیکاله

Shazam چرته:/

هکر و الیتا خوبن

هابز و شاو هم اسپین اف سریع و خشنه

Into the wild قشنگه

 

مغز من قبل اینکه بهم بگن فیلم معرفی کن😃

بعدش😱

 

باشد مفهومی خوب است =)
اکی ÷)
اها
گات ایت
مرسی 
😂😂😂😂
منم دقیقا همونطور وقتی میگن کتاب معرفی کن 😄

جوکر!

 

من از اون بی‌جنبه‌هام که یه فیلم می‌بینم تا یه سال هی همونو میگم :/

 

ولی جدا از این دیشب یکی بهم مینی سریال see رو معرفی کرد. جدیده و هنوز یکی دو قسمتش مونده. خودم تازه دانلود کردم و هنوز ندیدم ولی توضیحشو بخون اگه جالب بود برات بگیرش :) 

اقا جوکرو که گفتم میبینم :)
سی؟ نه نه.
انقد تعریف بد شنیدم که نه :/
حالا شما ببینین بگین

گفتم حالا همه میان یه چند تا معرفی می کنن دیگه برا حجمی که داری کافی باشه 😁

خب باشه بذار چند تا دیگه هم بگم. اگه بازم خواستی از وبلاگم می تونی پیدا کنی:

در راستای اون دو تا: this beautiful fantastic رو هم ببین

اگه انیمه دوست داری: «در این گوشه جهان» رو حتماحتما ببین. نگاه به سادگی بصریش نکن یک دنیا عمیقه.

انیمیشن: «زندگی من به عنوان یک کدو سبز» فراتر از یک انیمیشنه.

هندی: عاشقی ۲ رو ببین و از آهنگ هاش لذت ببر. یه فیلم خارجی بود مال همین یکی دو سال پیش می گن کپی همینه. معروفم هست یادم نمیاد اسمش. داستان یه خواننده است که یه دختر با استعداد رو می بینه. آهنگاش بی نظیرن.

کره ای: حالا بیا این مینی سریالم ببین اگه بد بود بیا هر چی می خوای بهم بگو. دو قسمته: شالاپ شلوپ قلبم. 

خواستم متنوع باشه و الا که می دونم این دو تای آخری رو نمی بینی ولی بیا قبل از قضاوتشون ببینشون و لذت ببر. حرف منو گوش کن😉

چه بزرگ منش :)
نه دیگه هرکی به نسبت فیلمایی که دیده معرفی میکنه  ;)
انیمیشنه نظرمو جلب کرد. آها راستی مری و مکسم گفته بودی دیدم. غم درونشو دوست داشتم :)
هندی: آمریکاییش را دیده ام :)
خیله خب من چرا باید به شما که انقد به من لطف میکنی چیزی بگم؟ دو قسمت خوبه حتما میذارم تو لیست :)
باشد باشد D:

The prestige

Interstellar

Inception

این سه تا شاهکار نولان رو اگه ندیدید حتما ببینید. عالین

Intouchables

اینم فوق العادس. فوق العاده.

The darkest hours

اینم توصیه میکنم. در مورد چرچیله و قسنگه انصافا. 

هورررا اخجون ممنان =))))
من اگه نتم تموم بشه هم دانلود میکنم با معرفی این همه فیلم D=
مرسی :)

انیمه می بینی؟ 

ناکجا آباد موعود، سریال دوازده قسمت هر کدومش بیست دقیقه است.عالیه.

دروغ تو در آوریل خوبه.

و انوهانا به شدت توصیه نمیشه.

ناکجا آباد موعود رو در اولویت قرار ولی

پ.ن: خدا خیرت بده. منم نت مجانی داشتم نمی دانستم چجور خرج کنم :)

ماجراهای ناگوارم خوبه ولی سریالیش بهتره

سلام هلن :)
میدونستم تو انیمه معرفی خواهی کرد D ;
آقا سریالی نگو دیگه من معتاد میشم بعد بدبخت میشم :(
خواهش میکنم :) منم انقد ذوق دارم این همه فیلم =)
ممنان از تو

عه بد شنیدی ازش؟ حالا یکی دو قسمتشو ببینم، ببینم چه جوریه🤔

آره
آره آره ببین و اعلام بدار :)

اسم اون فیلمی که گفتم از رو فیلم هندی عاشقی ۲ ساخته شده یادم اومد؛ ناخوداگاهم پیداش کرد: A star is born

وسوسه نشی اینو ببینی هندیه رو ول کنی. نسخه هندی خیلی قشنگه...خیلی...

البته اینو خودم ندیدم.

اتفاقا من اینو دیدم هندیه رو ندیدم :)
چیزی نداره. فقط لیدی گاگا شخصیت قشنگی داره توش در حالی که تو دنیای واقعی خیلی برعکسه :/

من که خیلی وقته فیلم ندیدم و فکر کنم کلی هم فیلم معرفی شده تا الان که 5 گیگتون بره :) ولی دیدم موزیکال معرفی کردن و موزیکال دوست دارید و میخواید یکم با ادبیاتشون آشنا تر بشید Les Miserables جالبه اگه ندیدید، بینوایان.

آره حدود پنجاه گیگ شده D:
باشد :)

هلو بیب ^^ 

چه اقدام پسندیده ای(^^) عامممم در حال حاضر اونایی که تو ذهنمه... 

green book رو تازه دیدم بهت توصیه میکنم ^^ 

the greatest showman این فضاش خیلی دوست داشتنیه 💙

Haksaw ridge این واقعا شاهکاره به نظرم 

اگه غیر هالیوودیم اوکی train to busan کره ای و به شدت معروفه.. اینم شدیدا توصیه میشود ^^ 

از ایرانیام تازگیا زیاد ندیدم..‌ حوض ماهی و عرق سرد به نظرم تو این جدیدیا که دیدم خوبن ^-^ 

*ایشالا نت قسمت مام بشه :" 

های هانی :)
بله بله خیلی خوب شد اینکارو کردم D:
بله خیلی خوبه مخصوصا بازی ماهرشالا علی
دانلودیدم :)
تنکس
ایرانی نو. اکنون میخواهم خارجی ببینم =)
بابا ازین شیش تا ۱۲ صبحاست که ۷ گیگ هشت تومنه
این بسته هه بسته ی فرهنگی ماهانمه =) یعنی اینو میخرم که بشینم باهاش فیلم و کتاب دانلود کنم.
باقی روز فقط برای پیام و سرچ و ایناست
ایشالا ؛)

الان ی نگاه به نظرات انداختم دیدم خیلیا رو یادم رفته که 😂 

در تایید صحبت دوستان عاشقی ۲ عالیه ببین.. از تولد ستاره واقعا سره این دومی فضاش زیادی اغراق آمیز و آمریکایی بود به نظرم... عاشقی ۲ خیلی ملموس تره ^^ 

اینسپشن و اینتاچبل رو هم یادم رفته بود :"  دومی نسخه امریکاییشم ساختن ولی همون فرانسویش رو ببین بهتره ^^ 

404 not found 😂 

بزار انیمیشنم بگم عاممم کوکو و ملاقات با خانواده رابینسون و ۶ ابر قهرمان  و رالف فعلا ^^ (نظرو که بفرستم ۸۰۰ تا دیگه یادم میاد 😂) 

انیمه قبر کرمای شب تاب دل کباب کنه ولی خوب :" 

اگه شادتر بخوای همسایه من توتورو، سرویس دلیوری کیکی و قلعه متحرک هاول... یدونم هس شهر اشباح که اسکار برده اونم خوبه ^^ 

در جواب یه دوستی که مینی سریال گفته بود.. شالاپ شولوپ قلبم خوبه ولی همچین کیوته بیشتر.. اگه احیانا خواستی ببینی تو مینی سریالا Longing Heart رو توصیه میکنم.. کوتاهه ولی فیلمنامه قوی ای داره 💙

اگرم انشالله انشالله به حق ۵ تن سریال عادی کره ای دیدی زمانی(🙃)

Goblin

?Are you human too

Hotel del luna 

W

The light in your eyes 

It's ok that's love 

اینا واقعا خوش ساختن و تا حدودی عمیق ^^ دیگه به امید دیدنشون D: 

آها میذارمش تو لیست ایندگان اخه میگین داستاناشون یکیه
دانلود کردم. دانلود کردم D:
😂😂😂
وای خدا این کارتونا که خیلی دوست داشتنین. البته کارتونای مورد علاقم نیستن ولی خیلی خوبن. در حال حاضر زشته بگم منتظر فروزن دویم؟ اخه دوست دارم ببینم چی میشه 😁
(ملاقات با خانواده رابینسونو ندیدم ولی)
چه همه پیشنهاد آخجان برای ماه های بعدی هم که گیگام میمونه میتوانم ببینم :) البته ماه بعدی دی هست و با امتحانا وقت خاروندن سر هم نخواهیم داشت ولی خب =)
به حق پنج تن😂😂
اقا من سریال نمیبینم این روزا کلا ازونجا که بی جنبگی خودمو در روزی صد قسمت دیدن میشناسم =/
ولی برای تعطیلات در نظرشان خواهم داشت :)
مرسی نسترن :*

خخخ تازه کجا شو دیدی خخخ از بین 568 فیلی که در طی سه سال دانلود کردم انتخابشون کردم خخخ

 

دوستم نگفت ببینم گفت دان کن تو فلش بده من منم دان کردم و صفر تا صدشو دیدم خخخ کمتر ادمی هست مثل این دوستم صادق و مهربون باشه :) (منحرفم نیست !! خخخ)

 

:/ دخترین دیگه چه میشه کرد

بعضی از دوستان به انتخاباتون اعتراض داشتن ولی :)
آها. چه دوست خوبی👍

:/ ...

:/ همه کامنت ها رو خوندم کی گفته !!؟ و به کدوم !!؟​و صد البته به قول معلم ریاضی استددلالش !؟​

 

خخخ حیف که فقط ترک تحصیل کرده

 

:/ چیه دختر نیستی !؟ :/ ...

در گوشم گفتن :)
اُ :#
از کجا فهمیدین؟؟ همیشه میترسیدم لو بره. حالا چیکار کنم؟
+فقط نخواستم پاسخ بدم چون با خاک یکسان میشدین :)

:/ درگوشی صحبت کردن کار خوبی نیستآآآ تو مدرسه چی یادتون میدن

 

:/ به نظر من بهتریین کارو کرد

 

خخخ علم غیب دارم به دل نگیر خخخ هیچی این نظر مبارکه من رو بزا رو عدم نمایش و بیخیال باش  خخخ این و از کسی که 6 ماه تمام یه چت روم رو اسکول کرده بود بشنو خخخ

اینکه همه چیز فرمالیته‌ست و ما هرچیزی به شما یاد میدیم تو دنیای واقعی برعکسه :)

ممکنه. برای هرکس فرق میکنه :)

:)

:/ والا تا حالا به ما چیزی یاد ندادن که تو دنیای واقعی به درمون بخوره اگه هم یاد دادن اونی که یاد دادن و خودمون سه ساله میدونستیم

 

بله اما برای این دوستم بهترین کار ممکن بود :) ولی اگه یکم روزگار اذیتش نمیکرد العان واس خودش یه پا انشتین بود :(

 

@_@

منم همینو گفتم :)
پس خیلی هم خوب👍

رع موافقم ^^ 

واو بسته فرهنگی *-* 

ایرانیا که نود درصد افسردگی آورن! :" 

صحیح ^^ 

..............

رع کلیتش یکیه البته.. ولی خب فضا و لوکیشن و شخصیت پردازیا تو نسخه هندی بهتره 

خخ کجاش زشته من خودم تریلراشو دنبال میکنم 😂💙

الانم همپین وقت سرخاروندن نداریم کمابیش :" 

خخخ البته این نکته رو ذکر کنم سریال کره ایا همه شون ۱۶ الی ۲۰ قسمتن الا خانوادگی هاشون که تا ۵۰ تام میره ^^ 

بوس :* 

D;
آره. و داستانای ضعیف دارن. فقط بعضیا بازی هاشون قوی تره.
........
گات ایت :)
ا بزن قدش پس ^-^
دقیقا 😭😭
همونم زیاده چون شونزده تاشو میخوام تو یه روز ببینم :/😂
ایشالا تعطیلات 
بوس تو (too) ^-^

عا راستی یادم رفت بپرسم شما اوکی این؟ 

*از نظر اعتراضا و این حرفا 

*یادم نمیاد کدوم استان بودین D: 

نه بابا :(
اصلا. همه سرویسا اعتصاب کرده بودن بچه هارو نه بردن نه آوردن. دعوا و کتک کاری و اعتصابای سراسری و قفل کردن بزرگراها و رفتارای ناجوانمرادنه ی پلیس و باتوم و زخمی و زندانی و .... :((
آدم آه میکشه خون میپاشه بیرون :(
استانو که هیچی شهرو بهت گفته بودم :) (مِشَد)

ممنونم که از منم پرسیدی

وااای خدا ممنون که پیدا شدی :))))
سرورای خارجی همه قطعه از دیروز هم میخواستم بپرسم هم گیگم مهلتش تا فردا بود که دانلود کنم بعد الان اینطوری شد واقعا نمیدونستم چه کار کنم.
خودتم بهتر میدونی که برام مهم تر از اونی هستی که بخوام با این چیزا بهت بی احترامی کنم. یا حتی بخوام اهمیت ندم. بحث سر اون نیست. میدونی میدونم.

ن بابا ط گفتی هرچی یاد میدن برعکس من گفتم هیچی یاد نمیدن که به درد بخوره خخخ از زمین تا اسمون من توش تفاوت میبینم خخخ علیک لازم شدی رف

خب دیگه. مثلا توی کلاس یاد میدن نیکوکاری خوبه، توی جهان واقعی هیچکی اینها رو نه به کار میبره نه‌م به دردش میخوره چون خیلی راهکارهاشون عملی نیست. یعنی قابل استفاده و تعمیم نیست. یکیه اگه خوب بهش فکر کنین.
(فکر کنم اومدم اسون توضیح بدم پیچیده ترش کردم =/)

اوهوم 👌

بیا D: 

خخ میفهمم چی میگی 😂 منم واس همین ب در حال پخش رو آوردم! 

انشالله ^^ 

.......

هعی

اهان مشهد بودین 

چی بگه آدم :)  تا الان که کلی امار کشته دادن 

سرویسای ما بردنمون ولی اوضاع خیلی خراب بود ی مسافت زیادیو پیاده رفتیم گوله گوله اتیش بود :/ 

خدا بخیر کنه :/

😁
.....
بله متاسفانه...
آتیش؟ یا خدا کجا؟
واقعا..

به کار میبرن اما به دردشون نمیخوره یه ضرب المثل ترکی هستش که میگه «رحم الین رحمَ گالار ) کسی که رحم میکند به رحم میماند

 

خخخ نه اتفاقا خیلی خوب توضیح دادی خخخ

خب خداروشکر

قشنگ معلومه خوابت میاد نه !؟​خخخ (تجربرو ببین کیف کن از این ور دنیا میفهمم خوابت میاد خخخ)

چیزی برای گفتن نداشتم خب :)

خب من تو کار فیلم نیستم اما فیلم مسافران خیلی خوب بود

اون سریال مسافران ایرانی نیستا، خارجیه

ممنونم :)

تو عرض خیابونای اصلی اتیش روشن کرده بودن :/ 

سطل اشغالا و این چیزارم اتیش زدن -_- 

شبیه فیلما :/

خیلی وقته فیلم ندیدم!😣گریم گرفت اصلا!😭😂

D:
بشینین ببینین یکی از همیناهارو :)

خخخ نه بابا معمولا دختر جماعت ساعت 11 به بعد خواب از چشاشون مث  ابشار میریزه خخخ و اونایی که یه سال با من مجازی حرف زدن به من قایت کردند استمام بحث نشان از رفتن میدهد و رفتن اونم اون موقع نشان از خواب میدهد بیخی بابا  خوش باشی خخخ

از اونجایی که من، دوستام، هم مدرسه ای هام و دخترهای کوچکتر و بزرگتر از خودم جامعه آماریم هستن، میگم که اکثر ماها بین ۱۲ تا ۲ بیداریم.
که البته کار خوبی هم نیست چون دو تا شش کلا چهارساعت در طول روز میخوابیم.
تازه وقتی بزرگتر میشیم با این حجم از امتحانات و درس و کار و مشغله ی دیگه به جایی میرسیم که تا صبح بیداریم کلا.
دیگه کسی نمیتونه ساعت یازده بخوابه.

شمام همینطور.

والا

دور و بر ما اتیش سوزیه کلا 😂😑

 

ای بابا:(
:/ عجب پ یکی هست که وقتی من ساعت 3 دارم کتابمو میبندم و فحش نثار کنان میرم بخوابم اون داره فکر میکنه فردا فلان معلم قراره مچل کنه یا بخندونه
(کچل یعنی امتحان و پرسش فکر بد ممنوع!)

:/ بینم اختلاف تا چه حد !!!؟ من هر دختری که کنار خودم دیدم ساعت 11 شا‌رژش تموم میشه حالا اگه باک اضافه هم داشته باشه فوقش 12 و حالا ط میگی اونجا یه چهار پنج نفری میانگین (تازه تو این روزایی که درسا هنو قد قنجشکن) تا ساعت 1.5 بیدارن :/ بینم یه سوال ! بیشترین مدت زمانی که بیدار بودی و بیشترین مدت زمانی که خواب بودی چقد بودش !؟ من خودم دو روز بیدار بودم موقع امتحانات بود اجتماعی و علوم (البت اینم بگم تصف این مدت تو بیان و چت روم گذشت !) و بیشترینشم ساعت 11 رفتم اون دنیا ساعت 5 بعد ظهر یکی از دوستام صدا زد پا شدم جات خالی خخخخ چه میکردم امتحانات دو روز بود تموم شده بود خخخ منم که اندازه یه هفته و نیم کسر خواب داشتم که جسم مبارکه به اون یه روز بسنده کرد

راستی طولانی ترین کامنتی که برات گذاشتن چند خط بودش !​؟ من که خودم رکورد بیان رو تو دست دارم ! تازه هم شاهد دارم هم مدرک

البت اینم بگم اگه مثل بگه خر زَن وقتی به خونه اومدیم بشینیم درسامونو بنویسیم اگه قد یه وال هم درس باشه فوقش تو ساعت 9.5 تموم میشه نه این که یکیک مثل من تا ساعت 8 هر کاری بکنه غیر یه نیم نگاه به هرچی که مربوط به کتاب میشه
(التب رمان استثنا هستش !)

خب دیگه حوصلم اومد سر جاش برم بینم ریاضی چی گفته فعلا خخخ
یک نفر نیست خیلی ها هستن.
اولا که شما چند نمونه دختر کنار خودتون دیدین، من طبیعتا باید آمار بیشتر و درست تری داشته باشم نسبت به دخترا که تو جمعشونم تا چند نمونه پسر که دیدم.
بعدش هم، شاید فقط گفتن که قصد خواب دارن، کار دیگه ای داشتن یا حوصله‌شون سر رفته بوده. ضمن اینکه آدم توی دوران راهنمایی حجم کمتری کار داره و زمان بیشتری میتونه بخوابه.
من گاهی اوقات شده شب تا صبح بیدار باشم. یا چهار یا پنج بخوابم و شش بیدار بشم. خیلی های دیگه هم همینطوری دیدم. غیر ازینکه تو دبیرستان و دانشگاه گریزناپذیره کم خوابیدن به خاطر امتحانا، بعضیا سیستمشون همینطوریه. یعنی من راهنمایی هم شب بیدار بودم.
خیلی بوده :) شاید ده تا پاراگراف یا بیست خط.
بله فکر کنم بیشتر از همه وقت برای کامنت گذاری میذارین به جای اینکه روی کتابا درسی یا غیردرسی یا بازی و تفریحات دیگه بذارین.
این مشکلو خیلی ها دارن ولی ها. منم اگه از بعدازظهر درسو شروع کنم همون ورق زدنا و نگاهای الکیه. بیشتر هفت ایناها قدرت گیراییم شروع میشه.(رمان برای منم استثناست:)
برین. ریاضی نهمو خوب یاد بگیرین اگر سال دیگه میخواین ریاضی بخونین. البته نه. هر رشته ای که خواستین بخونین ریاضی نهمو خوب یاد بگیرین :)

جوکر اونقدرها که باید خوب نبود .

آره از خیلی ها شنیدم.
شما تو سینما دیدین؟

بله در سینما دیدم .

حدس زدم :)
بیشتر حال میده تا ماها که فیلمایی که از روی پرده گرفته شده رو مجبوریم ببینیم :)

:/ پ دخترای شهری که من توش هستم مبتلا به زود خوابی هستن

 

خخخ حریف میطلبم برای شکستن رکوردم ! تو خط استاندارد 23.5 نوشتم ! اما به دیگر فنت ها کار کشیده شه (شکلک سوت سوت زنان )

 

خب تفریح من همینه :) بریم بیرون با کی هم صحبت شم​! جز یه لشگر بچه 5 تا 11 ساله  کسی نی ! (البت اگه اون 20 ساله های اخر خط منحرفی رو در نظر نگیرم !)

 

نه بابا من و چه به ریاضی !​حالم ازش به هم میخوره تو سال های قبل هروقت معلم درس میداد بیرون و نگاه میکردم اما امسال یه معلمی اومده یه لحظه چش از چشش برداری میگه فکرت کجاست !!

هنو مشخص نی اما مسیر تجربی هم وار تره واس من ! (البت اگه کل فک و فامیل و جک و جونورای قد و نیم قد نگن برو انسانی )

 

OK  تا العان که تو ریاضی نهم چیزی ندیدم فصل 3 هم تموم

😂😂
:O
نیاز دارین صحبت کنین؟ پس همین بیان اکیه. اخه بعضیا دوست دارن وقتشونو با نوشتن و خوندن و فیلم دیدن و بازی و اینا پر کنن. گفتم اگه دوست دارین.
ای بابا. کلاتون پس معرکه‌ست. ریاضی مهمه واقعا. 
چه معلمی :/😂
چه جالب! برعکسه! تا اونجایی که من میدونم همه خانواده ها بچشون رو زور میکنن برو تجربی اون میره انسانی. حالا شما برعکسین =)
موفق باشین پس👍

من که از کسی نشنیدم جوکر اونقدر که باید خوب نبود

همه گفتن عالی بود

چند تا فیلم بین و داستان شناس از جمله کهکشانی گفتن اونقدری که انتظار میرفته خوب نبوده. یعنی داستانش خیلی قوی نبوده، اما دیالوگ های خوب و بازیای عالی داشته.
وگرنه پسرعمو و دوست و همکلاسیام که همه تعریف کردن و چند دورم نگاه کردن مثکه.

خخخ

 

خخخ مدرک معتبر خواستی بگو سه سوته عکسشو میندازم و میزارم خخخ یا این که باید بری تو وب مطالب طنز و خنده دار خارزم اندازه یه 9 ماهی بری به عقب تا اون رکورد رو پیدا کنی خخخ یادش بخیر اون روزا تازه بعد پاک کردن وب قبلی این و زده بودم

 

صحبت که نه اما هم صحبت حقیقی خیلی ! (خیلی از در دیوار بهتره :/ )  وقت من این روزا تقسیم شده به بیان (همراه اهنگ گوش دادن) بعدش اهنگ گوش دادن و تازه بعدش درس اونم همراه با اهنگ ! مثلا العان داره اهنگ مهدی جهانی به نام قدم بزن با من پخش میشه خخخ نوشتن که همون عکس نوشته ها من و بس

 

ریاضی مهم هست قبول اما به شدت حوصله سر بر هستش منم که مبتلا به بی حوصلگی هاد ! نمیشه حفظش کرد پس وقت گذاشتن براش برا من ببی معنی هستش ! میخوای تمرین کنی اونایی که درس دادن ! نترس سر جلسه همشون تو مغزت قراراه رژه برن

 

خخخ تازه کجاشو دیدی خخخ یه گربه کشونی کرد خخخ دو تا از هم کلاسیامو یه جوری زد که (سوت سوت) خخخ حالا حال من موقع زدن اونا خخخ نمیدونی چطو جلو خودم و گرفته بودم نخندم خخخخ (اخه یکی نیست بهشون بگه سر جلسه این معلم بی مورد میخندن شما میخندین بعد کتک مخیورین !​ (منم به خنده بیموردشون میخنیدم (اما پنهان !))) حالا من شدم سر گروه سر گروه ها تو ریاضی /// یکی نی بگه  اقا ریاضی اینی که سر گروه سر گروه ها کردی نصف اونایی که ننوشتن و مینویسه کامل ها !!! (دوست ان است که گیرد دست دوست در پریشان حالی و در ماندگی خخخ (شوخی نیست که معلم بفهمه ننوشتن (سوت سوت)))

 

/// نه بابا فک و فامل ما به حقوق و مهندسی اعتقاد دارن همین و بس کل پسر خاله ها شدن مهندس کل دایی ها شدن وکیل حالا دایی ها به مادرم میگن بفرستش انسانی مامانم که خودش شاگرد اول انسانی هستش میگه انسانی /// با حفظ کردنی ها مشکی ندارم اما اندازه لپه نمیدوستمشون تازه به اندازه تانک بدمم میاد !​ اخه یعنی چی ! یا معلم میشی یا حقوق میری یا روان شناس  میشی که اونم تا لیسانس نگیری فقط میتونی تو مدرسه درس تفکر و سبک زندگی بدی  (مسخره نی !؟​)

 

خخخ این معلم ریاضی یه فصل رو تو یه جلسه میگه خخخ  دو سه جلسه بعدی فقط پرسش خخخ همون جلسه اول کل فصل و یه جا درس میده نکات ریز و درشت بعدش میگه برین تا جلسه بعد کل فصل رو بنویسین تازعه بعدشم قسمت کچل کنی شروع میشه

LION

مرسی
سلام. میگما لطفا این هشتگ موقتیشو بردار. خیلی جای توپی شده برا فیلم پیدا کردن میخوام رفتم خونه ببینمشون. بلاگتون هم عالیه و با تشکر و اینا دیگه.
سلام :)
آره واقعا منم بعد از دیدن کامنتا همین تصمیمو گرفتم :) برش میدارم👍
لطف دارین ممنونم.

intestellar رو ببین حتما 

راستی دنبال شدی عزیز 

خوشحال میشم به من هم سر بزنی و دنبال کنی

داشتم لیست فیلمایی که دیدم رو تو وقت آزاد یه جایی ثبت می‌کردم، گفتم یه سری از خوباشو اینجا بنویسم (شاید کامنتمو آپدیت کردم، بالاخره گوش مفت گیر آوردم برای پیشنهاد دادن:)) )

The secret life of Walter Mitty

One flew over the cuckoo's nest - 1975 این رو چندشب پیش دیدم، خیلی خوبه برای دو ساعت وقتِ آزاد.

انیمه No.6 هم همیشه حس خوبی به من می‌ده؛ البته الآن که امتحاناته ولی اگه وقت کردی ببین، کوتاهه.

مرسی، لطف شما را رساند D:
چشم :)

فکر کنم خیلی دیره :دی

 

من همیشه منتظر این هستم که یک نفر از من فیلم بخواد که بهش معرفی بکنم :)

 

من ازتون فیلم میخوام، بهم معرفی کنین =)
کجاش دیره؟ فیلما همیشه منتظر هستن تا توسط ما دانلود و دیده بشن D:

زیاده 

 

اگه درام میخواین 

a monster calls این یک مقدار ممکنه وایلش گنگ باشه ولی آخرش همه چیز رو میفهمین و این فوق العاده هست .

finding dory انیمیشن در جستجوی دوری ( نموی 2 یک درام فوق العاده هست)

کره ای درام :

(vanishing time (a boy who returned2016

انیمیشن my life as a zucchini زندگی من به عنوان کدو 2016

اگه موضوع تعلیم و تربیت میخواید که خودم باید زیاد این مدل فیلم ببینم :

gifted 2017 ( این رو خیلی دوست دارم خودم وواقعا عالیه )

glass castle2017

shoplifters2018

فیلم در این ژانر سراغ داشتین بگین.

 تینیجر هم که 5 پا فاصله

 

درام و کمدی 

the long way home 2015 korea

 

گنگ و جنایی (البته خیلی هم جنایی نیست )

everybody knows این فیلم رو اصغر فرهادی ساخته در اسپانیا سال 2018

انیمیشن کلی 

inside out2015

به نظرم بهترین انیمیشن دنیاست.

 

اگه روزی هم خدا بخواد من هم بتونم هم فیلم بازی کنم و هم انیمیشن درست کنم ولی فعلا گره افتاده به کار :(

 

++ شما هم کتاب معرفی بنمایید ارزان و البته مخصوص تعلیم و تربیت و بیشتر روانشناسی

خیلی خیلی ممنونم :))
نموی دو رو نمیدونستم اومده  D: باید ببینم =))
حتما. سرفرصت یه لیست بلند بالاتحویلتون میدم. منتهی من بیشتر ادبیات داستانی میخونم تا کتاب های آموزشی. ولی اوناروهم میشناسم خوباشونو.
اگرم یادم رفت شما یادم بندازین براتون بنویسم :)
+کتاب برای تعلیم و تربیت میخواید بخونید در جهت رشده برای آموزش بچه ها در آینده دیگه نه؟ خیلی خوبه :) خیلی آفرین واقعا:) 
کاش همه ی معلما خارج از اونچه که بهشون یاد میدن هم بخوان مطالعه کنن .

داستانی هم اشکالی نداره . چون بیشتر باید با کوچیکتر و مردم سر و کله بزنم مجبورم بخونم و نگاه ککنم .

من هنوز عادت به مطالعه ندارم ولی این عادت رو دارم وارد زندگیم میکنم.

باشه چشم :)
خیلی خوبه. حتما اثراتشو میبینین بعدش ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بارها گفته ام که من درکتابهایم خلاصه میشوم و کتابهایم در من. گاهی با سهراب سرمست میشوم و گاهی با فروغ مغموم. ولی مهم همین است که من هم، یک انسان، مثل همه ی انسان های دیگر، اشک میریزم، میخندم، عصبانی میشوم، اشتباه میکنم و زمین میخورم.‌..
تنها کسانی که صمیمی ترین و صادق ترین دوستانم بوده اند و خواهند بود، نوشتن و خواندن هستند...
پس من، با تمام اشتباهات و شور و شیرین های دنیای نوجوانم، آنقدر زمین میخورم تا یک روز بلند شوم روی قله بایستم و با یک لبخند دردمند زمزمه کنم که موفق شده ام :)

Designed By Erfan Powered by Bayan