گاه نوشت های یک نویسنده

میدانم که این بازی روزی تمام خواهد شد،اما حتی اگر بازنده هم باشم؛ میخواهم که خوب تمام کنم.


کمک!

سلام. من اینطوریم که کلی کتاب و نویسنده تو ذهنمن. کلی آرزو و هدف، کلی کتابی که دوست دارم بخونم، و کلی دعا برای لحظه ی تحویل سال.

ولی وقتی در لحظه یکی بهم میگه یدونشو بگو، همش از ذهنم پاک میشه و نمیتونم اسم نویسنده‌هه رو بگم یا ارزو کنم و آبروم میره!

خلاصه که مادرم قراره بهم هدیه بدن. ولی دو روزه هیچییی به ذهنم نمی رسه. لطفا کادو ها و هدیه هایی که همیشه تو ذهنتون هست یا خوبن رو بگین تا یکم برای من یادآور باشن. مرسی.[اه]

الان فقط ساعت مچی به ذهنم می رسه :))

ولی من لیست چیزایی رو که نیاز دارم یا دوست دارم داشته باشم رو می نویسم. به نظرم تو هم همین کارو بکن. بعدها بازم به کارت میاد ؛)

آهان هدفون هم گزینه خوبیه! 

یه کم بیشتر فکر کن. بالاخره اسم کتابی که بیشت دوستش داری یادت میاد. مثلا قرآن علی ملکی گزینه خوبی می تونه باشه. جلدشم رنگیه 😍

تازه خریدم :/ مشکیه خیلی جذابه :)
اره ایشالا عبرت بگیرم مرسی:)
تنها گزینه ی موجودم همینه ظهرم اعلام کردم استقبال شد ولی مشکل اینجاست که چیزی گوش نمیدم اخه :((
کتابی که دوست داشته باشم که زیاد هست ولی رجوع شود به پاسخ به هری :)

کیف و یا کیف پول گل گلی :)

کیف پولم تازه خریدن :((
کیفم خیلی زیاد دارم =(
مهناز پیشنهاد بده بازم 🤨🤔😫

برای کتاب میتونید یه سر به وانت تو رید بزنید :)

ولی کلا من برای تولد یا هر چی میگم بهم پول بدید تا خودم هر وقت چیزی به ذهنم رسید بخرم :)))

کتاب تازه خریدن سیر کتابم :))
بعدشم همش بهم صفتای پیرزنی چسبونده میشه وقتی واسه هرچیزی میگم کتاب :/
مشکل پول اینه که من خرج نمیکنم :/ :((
یام به خرجای ضروریم میدم :(

پرنیان پول بگیر هرچی خودت دوست داری بخر!

ولی یه کیف پول یا ماگ منو خوشحال میکنه!

مرسی شمیم واسه پیشنهادت :)
راست میگی قمقمه هم خوبه. من کلا تو لیوان چیزی نمیخورم همش دارم تو قمقمه مثل بچه میخورم D:
رجوع شود به پاسخ به هری. اینجانب انقد مقتصدم کلا پولو خرج نمیکنم بلکه‌ش میکنم :/

پول خیلی عالیه به نظرم:))))

رجوع شود به پاسخ به هری و شاسوسا D:
پیشنهاد دیگه؟

به جواب کامنتا که نگاه می کنم می بینم واقعا به چیزی نیاز نداری:| به مامانت بگو عشقم تو خودت هدیه ای برای من چیزی لازم نیست بگیری:))) اونم خیلی خوشحال میشه از هر جنبه ایT_T

آره مشکل همینه :| 🙄
😂
نه اتفاقا مامانم میگن یا میگی یا خودم برات میگیرم. منم می ترسم چون سلیقه ی مامان من خیلی جوونانه تر از من پیرزنه :/😂
میتونمم بریم این مرکزای آبی و ایناها🤔 یا رفتن به هلیوم پارک😁😃
آقا دیگه. من خیلی حس پیرزن بودن بهم دست داده. خیلی خوددارم. از طرفی فکر میکنم اگرم اون چیزای جوونانه رو بگیرم حقیقی خوشحال نشم :/
فکر کنم کار به همونجای پولشو بده بکشه :/

یعنی هیچ آهنگی گوش نمی کنی؟! پادکستی چیزی!!

گزینه ی بعدی:

یه ادکلن خوشبو😍

 

آهنگای خارجی عهد عتیقی موقع اتاق تمیز کردن! D:
اینم میشششههه راست میگیییی

خب(قلنج شکاندن)

شال گریفیندوری

کلی بوکمارک

کلی پیکسل

کتاب زندگی داستانی ای جی فیکری

تولستوی و مبل بنفش(کتاب)

یک عااااالمه اینترنت

اشتراک یه ماهه فیلیمو

نغمه ای از آتش و یخ(یک کتاب شگفت انیگر. البته اینترنتیش خییییییییلی بهتره. ولی یه مقدار کم سانیور شده)

کاراوال(کتاب)

دیگه.....

همینا فعلا

::))

 

عاشقتم :))
اگه پولو بدن دست خودم به همینا منجر میشه :))))
جمعه ۱۱ بهمن ۹۸ , ۲۰:۵۱ شارمین امیریان

عروسک 😏

آره اینم میشه D:
جمعه ۱۱ بهمن ۹۸ , ۲۱:۰۰ سُولْوِیْگ .🌈

منم همیشه خدا همین‌جوری می‌شم!

خب، اگه به من بود... طبیعتا اولین انتخاب کتاب بود که می‌گی نمی‌خوای. 

ماشین تایپ زیاده؟ آره دیگه اون زیاده‌رویه. داستان دیزی و گربه می‌شه.

گوشی‌تو نمی‌خوای عوض کنی؟

بسته معلم خصوصی پرش😂.

سفر چی مثلا؟

وای نمی‌دونم!

لباس دوست نداری؟ 

انتخاب اول منم هست :( ولی میگن نه :/ میگن تو همششش داری کتاب میخری بسه دیگخ :( نمیدونن چیزیه که سیرمونی نداره :)
دخترم؟؟
چه چیزایی میگی D: کادوی نیم ترم اول دانشگاه که قبول نشدم یه گوشی😂😜
ولی اقا ماشین تایپم خیلی چیز خوبیه :((((( نمیدونم بگم یا نگم؟ فکر کنم نگم :((
+تنکس♡

به نظرم مادرت به سلیقه خودشون کادو بگیرن برات :) 

سلام نباتک(نبات کوچک)
یکم ترسناکه این کار :)

با نظر  نبات موافقم سوپرایز شو

آخه ممکنه اونقد سوپرایز شم که شوک زده شم :/
سلیقشون تینیجی‌یه درحالی که سلیقه ی من پیرزنیست =)

من کوچولویم ینی؟ :) 

خیر. صفت علاقه‌ست :)

آهان، ممنون عزیزم :) 

:)))

ادکلن

کفش

بوت

لباس

کوله پشتی / ساک ورزشی

انگشتر نقره (فیروزه - عقیق - شرف الشمس - در نجف )

نیم ست نقره

لوازم التحریر

لوازم ارایشی

جای جواهر

و ...

 

به به.
همه رو یادداشت میکنم برای خرید های بعدی حتی =)

سلام :)

گلدون چطوره ؟ 

البته پارک آبی و اینام‌ بنظرم خوبه D: 

سلام :)
عالیه :)
فقط خودم باید برای خودم بخرم ^-^
آره اوناهام خوبن. ولی فکر کنم اونو همینطوری خارج از هدیه بتونم برم D;

اهم اهم

همین که خوندم اینو ذهن منم خالی شد😐😂

...اگه اهل فیلم و موزیکی ایرپاد و هارد مموری خفن شاید! D: 

بوک مارک *-*  هایلات و خودکارو خنزر پنزر رنگی رنگی ( کودک درونش ذوق میکند)  

برا درس و زبان و اینام جعبه لایتنر خ چیز خوبیه (البته خودتم میتونی درست کنی)

از این گلدون بلاها که گل بلا بزاری توش *-* عا تو اتاقت ماهی بخر بزار *-* (دیگه دارم از مسیر منحرف میشم 😂) عود و جا عودی *-* 

میتونی‌عم بری گیگول کنی عطر و لاک و محصولات مراقبت از خویشتن *-* 

دیگه رفتم تو هپروت اصن...

 

 

مثل منی D:
 یس.
بلی بلی :))))
درس را وللش 😜
خیلی چیزای قشنگی گفتی. یادداشت شد برای دفعات بعدی. فعلا پیراهن گل گلی قرن نوزده ای درخواست کردم =))) 

پرنیان خدمات بخواه به جای کالا..  مثلا ماساژ حرفه ای ببرنت قرار شام جداجدا با مامان بابا یا سه تایی اگه دوس داری..  جدا گانه ازشون بخواه تا سال دیگه حداقل شش بار توی دعوای خودشون پیشقدم بشن برای آشتی😉 

چه پیشنهاد جالبی. ولی شام بیرون خیلی چیز جذابی نیست :) الان کرونا اومده، بهداشتی نیست D:
ولی ماساژ فکر خوبیه. دیروز ورزش کردم و با گرفتگی همه ی بدن لازم دارم الان :)

سلام..

یم پک خودکار 50 تایی و دو بسته برگه آ4 و یک بسته نسکافه و رسیدن به مرز بی انتهای نوشتن و نوشتن....

حال میده!

اشک تو چشمام جمع شد.
یادداشت کردم برای خریدایی که خودم خواستم برا خودم بکنم :)

اول، D: (کلی خندیدم به اون مرسی اه آخرش)

چه پست خوبی. دیدگاهت به کادوی پول جالب بود. منم یه بار کلی کادو پاکتای پول گیرم اومد بعد شب که برگشتم خونه همه رو کردم یه پاکت انداختم کنار و اینجوری بودم که «پوففف... حالا که چی؟ پول میخوام چیکار...» ولی یه نفر شلوار داده بود شلواره الان پامه :)) کلی هم ازش تشکر کردم.

آها همینجوری یهویی: لباس و اینا بخواه. بگو خودشونم برن بخرن..

ولی کامنت نوشتم که اینو بگم: کاش میشد زمان بخوایم :'(

نمیدونم.. واقعا چیزی نمیشه خواست. اگر تا حدودی عقیدتون مثل من این باشه که مهم ترین چی شخصیت و کیفیت خود آدم هست و باید فقط روی خودمون کار کنیم پس خیلی کسی توی این هدف نمیتونه کمکتون کنه. آموزش ها هم که توی عصر ما رایگانن یعنی هر چیو بخوای یاد بگیری کافیه یه سرچ ساده کنی.

پس فقط میمونه زمان.

خوراکی هم شاید بد نباشه. مثلا تا یکماه هر روز هندونه (ایموجی چش قلبی)

سلام و ولکام بک تو یو :)
حالا خودم یکی از مخالفان در اوج دوره ی مرسی اه بودم :))
چرا من پول میخوام چیکار :))) ولی خب ملموس باشه حس خیلی بهتری رو منتقل میکنه =)
لباس خواستم :) ازین پیراهن ها و دامن های تابستونی :)
هعی. اگه میشد من یکی از طرفدارای پروپاقرصش بودم.
هندونه :))))) ریلی؟ الان تو این فصل؟  D:
بله عقیده‌م همونه. واسه همین یکم احساس عذاب وجدان میکنم از این که هدیه هایی که معمولا همه رو خوشحال میکنه، من رو نمیکنه :)
+واقعا کی میخواین پست بذارین؟ زشته دیگه =/

عاوره D:

پیرهن گل گلی هم خیلی پسندیدس *-* 

قرقر

سلام، ممنااان.

* پیراهن و دامن تابستونی نمیدونم چیه ولی خب لباس خوبه کلا.

هندونه اصن تو هر فصلی. من تو برفم میتونم بشینم یه هندونه بزرگو بخورم D:

امیدوارم تونسته باشید از این امتحان سخت انتخاب هدیه تون سر بلند بیرون اومده باشید. و اینکه، پیرزن درون داشتن چه حسی داره؟ :))))

بخدا موضوع جذابی ندارم که بنویسم. یعنی هرر چی تیتر میاد تو ذهنم ناله هست و چرا رفتی چرا من بی قرارم و چرا باید اینجا باشم و چجوری از اینجا برم و اینا که کلا ننویسم بهتره خوب. 

سلامی دوباره.
*پیراهن پیراهنه دیگه :) فیلم نمیبینین؟ بازار نمیرین؟ در خانواده ی خود دختر ندارید؟ سربازی چشم بصیرت شما را بسته؟
چه علاقه ی جالبی D:
کمی تا قسمتی. ولی هنوز خریداری نشده. اونقد اپشن زیاد شد که فعلا دست کشیدیم هر چندبار در روز میگیم فلانم خوب بودااا
هم خوب هم بد. بیشتر بد. خودمم دوست دارم از اون جیغ جیغو های بیشعور ولخرج لوس باشم. ولی خب گاهی زیادی عاقل اندر سفیهم. خیلیا خوششون نمیاد. نمیپذیرن.
قسم نخورین و دروغ نگین و بهانه‌م نیارین.
اتفاقا من با اون چجوری از اینجا برم موافقم. زود منتشر کنین استفاده کنم D:

هیچوقت دقت نکردم به پیرهنا خوب :(  کلا به جزئیات دقت نمی کنم.

خودمم خیلی موافقم ولی هنوز راه حل یا جوابی پیدا نکردم. همچنان سرچینگ...

:)
ون ویل یو آپلود؟

قولی نمیدم که بدقول شم. نمیدونم واقعا، هر وقت که یه چیز جدید یاد گرفتم. یا تجربه تازه ای بدست آوردم شاید. 

راستی یه چیزی. شما که اصرار دارید چرا من نمی نویسم، مگر چرت و پرت هایی که تا حالا نوشتم رو خواندید؟ اگر نه، خوب بازم بخوام بنویسم همینارو قراره بنویسم دیگه...

اینجوری هی جویای پست جدید میشید آدم فکر میکنه خوب مینویسه، بعد اعتماد به نفس کاذب به آدم دست میده بعد یجا ضایع میشه یهو... نکنید اینکارو :))

بله خونده‌م.
اعتماد به نفستونم کاذب نیست.
شما تا ننویسید من دست برنمیدارم. گفته باشم به هر حال😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بارها گفته ام که من درکتابهایم خلاصه میشوم و کتابهایم در من. گاهی با سهراب سرمست میشوم و گاهی با فروغ مغموم. ولی مهم همین است که من هم، یک انسان، مثل همه ی انسان های دیگر، اشک میریزم، میخندم، عصبانی میشوم، اشتباه میکنم و زمین میخورم.‌..
تنها کسانی که صمیمی ترین و صادق ترین دوستانم بوده اند و خواهند بود، نوشتن و خواندن هستند...
پس من، با تمام اشتباهات و شور و شیرین های دنیای نوجوانم، آنقدر زمین میخورم تا یک روز بلند شوم روی قله بایستم و با یک لبخند دردمند زمزمه کنم که موفق شده ام :)

Designed By Erfan Powered by Bayan