گاه نوشت های یک نویسنده

میدانم که این بازی روزی تمام خواهد شد،اما حتی اگر بازنده هم باشم؛ میخواهم که خوب تمام کنم.


1‎6

1.اواخر دورهمی بود و عقربه تیک تاک می کرد. ساعت گوشیم شد صفر صفر صفر صفر.

توی تاریکی آهنگ گذاشتم  با نور گوشی رقصیدم: ولکام تو سیکس‌تین.

2. حدود سه روز کرختی داشتم. با احتساب امروز. (احتمالا تاریخ انتشار این پست نه فروردین میخورد که روز تولدم بود اما حالا یازدهم است. که ساعت از دوازده شب هم گذشته پس دوازدهم است!) برایم تجربه ی خوبی بود. سریال دوست داشتنی فرندز را شروع کردم و توی این دوروز کلی خندیدم. جهان بهم ریخته و کسی با دوروز بیخیالی از مدار به در نمی شود. با این حال از فردا برمی گردم به خودم. می خواهم به خودم ثابت کنم که آدم بی جنبه ای در سریال دیدن نیستم:)

3.اینترنت را با پول خودم خریدم. سرعتش عالیست و می خواهم ازش عالی استفاده کنم

4. مهم نیست که من پست شماره دار نوشتم. مهم نیست که انقدر هم کوتاه نوشتمش. مهم نیست که من واقعا می خواهم بزنم روی دکمه ی انتشار. حداقل دارم با هر ده انگشتم می نویسمش. دنیا همینطوری است. همیشه سالگرد های تولد را لزوما نباید با نوشتن تمام تجربیات سال قبل و هدف گذاری های سال پیش رو شروع کرد. می توان فردای تولد را به عنوان یک هدیه تمامش را فیلم دید و خندید. ارزش سردرد شدن را دارد. گاهی باید واقعا به خود اجازه داد که روال های همیشگی را بر هم بزنی.گاهی باید به خود اجازه بدهی از ارزش های همیشگیت دست بکشی. گاهی باید کل یک روز را ویست کنی. به خودت اجازه بدهی بد بنویسی. کم و شماره دار بنویسی. بدون اینکه از خودت عصبانی شوی:

باید گاهی رها شد. آن هم با احساس خوب. و بعد از اینکه دیدی چه مزه ی مزخرفی دارد، برگردی به خود اصلیت. با احساس بهتر.

سلام :)

تولدت مبارررررک عزیزم. ❤ :)

ان شاء الله به تمام آرزوهای قشنگت برسی گل دختر. :)

سریال فرندز چطوریه؟تعریفش رو زیاد شنیدم.چند قسمته؟

تایپ ده انگشتی! :) 😍

سلام امیلی :)
مرسی❤
خیلی خیلی دوست داشتنی. دریابش حتما!
یاد گرفتم ؛)

سلام. تولدت مبارک :)

سلام، تولد تو هم مبارک D:

سلااام.

تولدت مبارک 

و پر از اتفاقهای بی نهایت قشنگ 😍

سلام استاد =)
ممنونم. ایشالا🤗

تولدت مبارک پرنیان!

گاهی نوشتن حسی و یهویی و کوتاه، هیچ اشکالی نداره و خیلی هم خوبه. (وی دارد با گفتن این جمله خودش را هم تبرئه می‌کند)

هدیه‌ای هم که به خودت دادی انتخاب بسیار مناسبیه. =) 

D:
دقیقا:)
منم کل پست داشتم همچین تلاشی می کردم:))
بلی بلی :)
تازه سه دونه کتابم از گاج خردم. دو تا داستانی و یک درسی :)

:)

تولدتون مبارک ^_^

تو بهترین روزهای زندگیتون هستین علاوه بر نهایت استفاده :) نهایت خوشگذرونی رو هم داشته باشید ^_^ امیدوارم سالی پر از اتفاق های خوب در پیش داشته باشی :))

ممنونم:)
باشه حتما!
همچنین برای شما:)

تولدت خیلی مبارکت باشه 💜 امیدوارم تجربه های شیرین و هیجان انگیزی داشته باشی.

مرسی مهناز عزیز:)

تولدت مبارک سنپای. شونزده سالگی هیجان انگیز و رهاگونه و انیمه گونه ای داشته باشی. :) پر از لبخند های عمیق و خنده های از ته دل و یادگرفتنی های جدید :)

کاملا درست میگی. میشه همین یه روز و یه پست رو فقط لبخند زد. همین. :)

مرسی هلنک

مبارکا باد. :)

😊😎

تولدت مبارک شانزده سالگی خیلی سال جالبی بودلااقل برای من سریال فرندز رو هم خیلی پیشنهاد میکنم دوستان ببینند ولی سریع تمومش نکنید مثل من که وقتی قسمت اخرو دیدم خیلی ناراحت شدم که تموم شد البته باز جای شکرش باقی که با بریکینگ بد آشنا شدم و جای هر سریالی که دیدم تا الان گرفته

سلا ممنونم :)
باشه حتما به این توصیه گوش میکنم =)

چقدر خوبه آدم رها بشه.

 

خیلی
اما کی حقیقتا؟

مبارکه تولدت پرنیان عزیز،

امیدوارم شونزده سالگیت رو یکی از جالب‌ترین سالهای زندگیت کنی. :)

ممنونم مائده♡
امیدوارم این سالم برای تو واقعا دلخواهت باشه.

تولدت مبارک پرنیان:)

ممنونم گلاویژ :)

سلاام 😃

چقدر خوشحال شدم ده انگشتی تایپ میکنید. مطمئنم من بیشتر خوشحال شدم تا خودتون 😍

و اینکه حس میکنم این پست الهام گرفته شده از پست 12 اسفند harry بوده :)) 😉 (حداقل تاثیر نامحسوس رو داشته!)

و معلومه چقدر از پست های شماره دار بدتون میاد :))  یکیو میشناسم دوتا بلاگ هر کدوم 200 تا پست شماره ای داره!

تولدتون و سال نو مبارک 💐 ایشالا همیشه شاد، آزاد، ماجراجو،  شنگول(!) و کتابخوان باشید.

سلام:)
آره میبینمD:
نه واقعا. باید برم ببینم پست چی گذاشته اون موقع. شایدم نامحسوسه!
اوه اوه.
ممنونم و سال نوی شمام مبارک
فقط برای علامت تعجب جلوی شنگول توضیح میخوام؟

تولدت مبارک باشه عزیزم

امیدوارم سال پیش رو نه مثل سال قبل و نه مثل شروعش باشه

بهترین هارو برات ارزو میکنم عزیزم

ممنونم❤
همچنین برای شما.

سلام تولدت مبارک پرنیان جان امیدوارم سال خوبی داشته باشی

+جهان بهم ریخته دو روزه ت روال عادی زندگی منه :| برگ هایم 

سلام هیوا:) مرسی♡
+😅 حالا اونطوریام نیست دیگه. البته این که میگم این دوروزو خراب کردم بیشتر ازون نظر بود که روزای اول شونزده سالگیم بود و خب آدم میخواد از همون اول خوب و بی نقص شروع کنه😜

سلام
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است :دی
مبارک باشه D: ان شاء الله صد و بیست ساله بشید(سالم و سلامت:)

سلام
البته D:
ممنونم:)
نه بابا زیاده 🙄

این چندروزه درست‌حسابی سر نمی‌زدم واسه همین دیر رسیدم ):

شونز‌ده‌سالگیت مبارک باشه، امیدوارم بتونی از تک‌تک روزاش بهترین استفاده رو کنی و بشه خفن‌ترین سال نوجوونیت. 💛

درمورد فرندز هم، بنظرم بهترین هدیه تولدو به خودت دادی *-*

ممنونم آناهیتا. من هم واقعا امیدوارم. همچنین برای تو.
واقعا. تنها غمخوار و حال خوب کن اینروزهامه:)

این وبلاگت رفته بود پایین پایین اصلا این پست رو ندیده بودم. انقدر بیان شلوغه این روزا. تولدت مبارک!! با کلی تاخیر.

مرسی=))
+اتفاقا خوبه تبریکات همینجوری تا بعد از تولد هم ادامه داشته باشه؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بارها گفته ام که من درکتابهایم خلاصه میشوم و کتابهایم در من. گاهی با سهراب سرمست میشوم و گاهی با فروغ مغموم. ولی مهم همین است که من هم، یک انسان، مثل همه ی انسان های دیگر، اشک میریزم، میخندم، عصبانی میشوم، اشتباه میکنم و زمین میخورم.‌..
تنها کسانی که صمیمی ترین و صادق ترین دوستانم بوده اند و خواهند بود، نوشتن و خواندن هستند...
پس من، با تمام اشتباهات و شور و شیرین های دنیای نوجوانم، آنقدر زمین میخورم تا یک روز بلند شوم روی قله بایستم و با یک لبخند دردمند زمزمه کنم که موفق شده ام :)

Designed By Erfan Powered by Bayan