گاه نوشت های یک نویسنده

میدانم که این بازی روزی تمام خواهد شد،اما حتی اگر بازنده هم باشم؛ میخواهم که خوب تمام کنم.


لعنت بر من! (تکمیلی)

سه روز آینده رو تعطیلم.

و لعنت بر من اگر این سه روز را به باد دهم!

همینجا نوشتم و همینجا قول میدم و همینجا هم خواهم آدم گفت که به  بهترین نحو گذراندمش :)

با وجود سرماخوردگی و بدحالی به نحو خوبی پیش رفت :)

سه تا پاورپوینت درست کردم، یک کتاب خواندم و انسان خردمند را شروع کردم. فیلم "Groundhog day" رو که خیلی وقت بود به خاطر بی زیرنویسی نگاه نمیکردم، بی زیرنویس نگاه کردم و حقیقتا خیلی خوب بود. دو تا داستان نوشتم. دو تا رایتینگ کلاس زبانم که پشت گوششان می‌نداختم نوشتم. یک مجله "داستان" خواندم. پنج شش تا پادکست خوب گوش کردم.

خب میتوانیم بگوییم که به نحو خوبی گذشت. اما نه به آن بهترین نحوی که به خودم قول داده بودم.

نحو خوب این کارها بود اما بهترین نحو میشد مرور درس هایم از اول سال و تست هاشان باشد. به هر حال که ناراضی نیستم، راضی هم نیستم ولی :)

آفرین بر تصمبم شجاعانه ات...

=))

زنده باد! =) 

D:

عالیه

موفق باشیی

ممنونم :)
همچنین

:/ سلامتی اونا که حوصله دارن

D:

چرا سه تا منفی رای دادن :/

D:
برای منم جالبه =)
شاید موافق تنبلی و کارنکردن در این تعطیلاتند ÷)
+ 4 تا شد :)

شاخ بازی:دی 

امیدوارم ترکونده باشی..

به نوعی D;
نوشتم. کمی تا قسمتی :)

بسیار عالی 

(البته با تاخیر):)

راستی...

منم خییییلی کتاب می خونم.

می خواستم به عنوان یه دوست خوب کتاب خون با فرهنگگگگ که من بهش میبالم،ازت بخوام دو سه تا کتاب خوب بهم معرفی کنی.هر ژانری باشه فرق نداره:)))))

سلام پرنیای عزیز
بسیار ممنون :)
چقدر عالی ♡~♡
منم خیلی به داشتن دوستای کتابخون میبالم :) میتونی این بال بالو تو پست کراش آن مردمان کتاب به دست واضح دید D:
حتما.
همینجا مینویسم
کوری ژوزه ساراماگو
ناطور دشت دی جی سلینجر
همراز هلن گرمتیون
جین ایر شارلوت برونته
خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت از شرمن الکسی
ژانر تخیلی: بارون درخت نشین و شوالیه ناموجود و ویکنت دو نیم شده از ایتالو کالوینو
قصر آبی ژانر شوک از لوسی ماد مونتگمری
کتاب خودیاری: هنر ظریف رهایی از دغدغه ها مارک منسون
دختری از پرو از یوسا (عاشقانه درست حسابی D:)
کافکا در ساحل از موراکامی
بازم خیلی کتاب های دیگه هست لیست رو بررسی کن اگه چیز دیگه ای خواستی و یا سوال دیگه بود :)

بسیااااار ممنونم ازت.

حتما می خونمشون.

باید کتابای خوبی باشن...

خواهش میکنم :)
موفق باشی =)
خوندی بیا بعد درموردشون حرف بزنیم ؛)

حتما پرنیای عزیز

:)

فقط یک نون بیشتر دارم از شما :))
پرنیان 
؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بارها گفته ام که من درکتابهایم خلاصه میشوم و کتابهایم در من. گاهی با سهراب سرمست میشوم و گاهی با فروغ مغموم. ولی مهم همین است که من هم، یک انسان، مثل همه ی انسان های دیگر، اشک میریزم، میخندم، عصبانی میشوم، اشتباه میکنم و زمین میخورم.‌..
تنها کسانی که صمیمی ترین و صادق ترین دوستانم بوده اند و خواهند بود، نوشتن و خواندن هستند...
پس من، با تمام اشتباهات و شور و شیرین های دنیای نوجوانم، آنقدر زمین میخورم تا یک روز بلند شوم روی قله بایستم و با یک لبخند دردمند زمزمه کنم که موفق شده ام :)

Designed By Erfan Powered by Bayan